فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

داش آکل

داش آکل (1350)

نویسنده و کارگردان: مسعود کیمیایی ؛ بر اساس داستانی از صادق هدایت

 

- خدایا، عشق مرجان رو از من بگیر..

ارزشگذاری فیلم:

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام . خسته نیاشید . میخواستم بگم من خیلی وقته دنیاله این فیلم با کیفیت بالا میگردم . ولی متسفانه پیداش نکردو . روزی هم که که تلوزیون من و تو نشونش داد موفق نشدم ضبطش کنم . میخواستم ببینم اگه شما این فیلم رو دارید واسه دانلود بزاریدش . ممنون

سلام
من گاهی به خاطر افتضاح بودن اینترنت بیخیال پست گذاشتن می شم آپلود فیلم که دیگه هیچی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد