فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

خداحافظ وبلاگ

سلام دوستان

این وبلاگ رسماً به کار خودش پایان داد.

حیف شد اما دیگه فایده ای نداشت.

خوشحالم حداقل چند دوست خوب از طریق این وبلاگ پیدا کردم.

می تونید در فیسبوک منو با پروفایل و پیج زیر داشته باشید،مفتخر و خوشحال میشم..

PROFILE:hadi fakhraeeyan

PAGE: photo.film

نظرات 5 + ارسال نظر
Shadi دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
حیف شد...
من این وبلاگو دوس داشتم

خیلی ممنون
شما لطف دارید..

دامون قنبرزاده دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://cinemaekhanegi.blogsky.com/

سلام به دوست نادیده ام
از اینکه دیدم وبلاگ را تعطیل کرده ای، غمگین شدم. اگر یادت باشد با وبلاگ تو شروع کردم و به خاطر کمک هایت در اوایل کار وبلاگ من، از تو تشکر می کنم. امیدوارم در زندگیت موفق باشی و البته امیدوارم که دست از ناامیدی برداری و وبلاگت را دوباره راه بیندازی.
دامون

سلام دوست عزیز
خواهش می کنم،من که کمک چندانی نتونستم بکنم
ناامید نیستم اما خوب حس کردم ،بگذریم
یه هر حال ممنون از اظهار لطفت
من هم برات آرزوی موفقیت می کنم..

رویا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://royayearghavani.persianblog.ir

ای بابا .. چرا ؟؟؟!!! تازه پیدات کرده بودما ....

میله بدون پرچم دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام هادی جان
نمی دونم حست دقیقن چی بود که ازش گذشتی
ولی درک می کنم چون گاهی خودم هم مبتلا میشم
...
من گاهی به همون خانم چاقه ای که سیمور گلاس توی" فرانی و زویی" معرفی کرد فکر می کنم...
یه کم به اون فکر کن
خوندیش؟
اگه نخوندی یه نگاهی بکن بهش
اگه خوندی به خانوم چاقه فکر کن

امیر رمضانی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام هادی عزیز
میدونم شاید هیچ وقت این پیام رو نخونی که البته دونستن این موضوع کمی احساسم رو غریب میکنه دنبال چیزی در اینترنت میگشتم شاید دنبال خاطره ایی از گذشته که به صحفه تو بر خوردم و حالم کمی دگرگون شده فکر کن در حال جسنجو در جنگل تاریک و ترسناکی باشی یهو چشمت بخوره به یک خونه متروکه و ساکت که رو میز کنار کاناپه چند عدد دست نوشته هست احساس غریبی دارم مخصوصا وقتی نامه خداحافظی صاحب خونه رو ببینی کاش شماره تلفن میذاشتی لااقال ، خیلی دوست دارم بیشتر باهات اشنا بشم باز هم به این صحفه سر میزنم
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد