فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

Before the Devil Knows You're Dead

قبل از آن که شیطان بداند، مرده ای (2007)

کارگردان: سیدنی لومت

دو برادر اندی(فیلیپ سیمور هافمن) و هانک(اتان هاوک) تصمیم به سرقت از جواهرفروشی والدین خود می گیرند..

هرچند آخرین فیلم سیدنی لومت یک شاهکار نیست اما فیلم خوب و منسجمی برای پایان لیست فیلمشناسی یک کارگردان است. فارغ از داستان تلخ و سیاه فیلم چیزی که بیشتر برایم قابل توجه بود بازی درخشان فیلیپ سیمور هافمن است،اینکه چطور چنین بازی فوق العاده ای از چشمان داوران و منتقدان اسکار دور مانده جای سوال دارد.کاش در آینده نزدیک چند کارگردان بزرگ با چند فیلمنامه خوب سراغ سیمور هافمن بروند..

- اندی : دستاتو نشون بده بهم ؛ .. یه بار دیگه بگو من هم هستم.

- هانک : داری راجع به چی صحبت می کنی؟

- فقط یه بار دیگه بگو من هستم.

- من هم هستم..


ارزشگذاری فیلم:

لینک فیلم در IMDB

نظرات 3 + ارسال نظر
دامون قنبرزاده سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://cinemaekhanegi.blogsky.com

سلام
اسم فارسی فیلم، ویرگول ( ، ) ندارد. با این ویرگولی که گذاشته ای، معنایش تغییر کرده است. ( قبل از آنکه شیطان بداند مرده ای ) درست است. بدون ویرگول.

سلام
والا تا الان به اون معنای بدون ویرگولش فکر نکرده بودم اما به نظرم اگه معنای مورد نظر شما درست باشه باید حرف اضافه that قبل از "تو مرده ای" می اومد..
حالا در موردش یه سرچی می کنم و اگه به نتیجه قطعی رسیدم خبرت می کنم..
باز هم ممنون..

صدا ... دوربین ... سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ http://sedakanoonharekat.blogfa.com/

سلام
چه خوبه که فقط فیلم های جدید رو نمیذارید
این فیلم رو ندیدم ولی به نظر خیلی قشنگه

به ما سر بزنید به روز کردیم ...

دایناسور پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://1dinosaur.persianblog.ir

سلام
من هم از این فیلم خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد