فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

True Grit

شهامت واقعی (2010)

نویسنده و کارگردان: برادران کوئن

اگر در میان فیلمهای برادران کوئن بخواهم فیلمی را برای بار دوم یا چندم ببینم به سختی نوبت به روستر کاگبرن و آن دختر کله شق می رسد..

ارزشگذاری فیلم:

لینک فیلم در IMDB


خارج از متن :

تغییر کار و نقل مکان از شمال(نوشهر) به جنوب(ماهشهر) و خلاصه این زندگی "سه نقطه چین" کاری کرده که نه تنها از وبلاگ حقیرم غافل شدم بلکه چندین هفته است یک فیلم کامل هم ندیده ام.

قربان دوستان ندیده و حقیقی ام یعنی یک دایناسور و میله بدون پرچم که در این مدت سراغی از من و وبلاگم گرفتند..

نظرات 4 + ارسال نظر
دایناسور دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://1dinosaur.persianblog.ir

سلام
آه برادر کجایی؟
چی کشیدی؟ استخوون درد فیلم ندیدن با تغییر آب و هوایی شمال به جنوب !
ترک برنداشتی جای شکرش باقیه!
ولی بعد از مدت ها فیلم قدر و درست درمونی دیدی. از این فیلم خیلی خوشم اومد.
هرکجایی سلامت باشی!

نه داداش این فیلم و خیلیهای دیگه مال بیشتر از یک ماه قبلا که فرصت نشده بود یادی بکنم ازشون
ممنون از لطفت

اصغر سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

آره منم عذاب وجدان گرفته بودم چون فکر می کردم چشمت زدم . آخه دفعه ی قبلی که اومدم سراغ وبلاگت گفتم چه قدر خوبه که این حاج هادی به صورت مرتب فیلم می بینه و صفا می کنه ... هرجا هستی آرزوی سلامتی برات دارم . هوس فیلم داشنه باشم حتمن میام یه سری اینجا می زنم ببینم چیا دیدی از رو اونا انتخاب می کنم می بینم . سخت ترین چیز انتخاب فیلمه برای تماشا ! خلاصه چراغ اینجا رو روشن نگهدار ما مشتریتیم

ممنون رفیق،خوشحالم کردی..

Shadi چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

منم بسیار موافق نظر بالام:
"خلاصه چراغ اینجا رو روشن نگهدار ما مشتریتیم"
:دی

باز هم ممنون
نمی دونستم بیشتر از 2 نفر مشتری ثابت دارم..

میله بدون پرچم شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://hosseinkarlos.blogsky.com

سلام
مخلصیم داداش ... مرام کشمون کردی...
امیدوارم سریع جا بیفتی به عشقت مشغول بشی

ممنون برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد