فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

The Princess and the Frog

شاهزاده و قورباغه (2009)

نویسنده و کارگردان : ران کلمنت و جان ماسکر ؛ محصولی از والت دیسنی

داستانی ساده و کودکانه با مولفه های افسانه های شیرینی که در کودکی دوستشان داشتیم و در آنها همیشه بعد از برطرف شدن شرارت نیروهای جادویی و شیطانی، قهرمان های قصه تا پایان عمر در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی می کردند.

این بار هم یکی از همان داستانهای آشنا را والت دیسنی با ریتمی مناسب و شخصیتهایی جذاب و بانمک برایمان روایت می کند و البته با در هم آمیختن آن با ترانه هایی دلنشین و حرفه ای حسابی حالمان را جا می آورد.فیلم به غیر از نامزدی اسکار برای بهترین فیلم انیمیشن،ترانه هایش هم غوغا می کنند :دو نامزدی اسکار بهترین ترانه و نامزدی جایزه گرمی.

- قورباغه(شاهزاده ناوین): تو باید منو ببوسی،ببین علاوه بر خوشتیپی من از خانواده خیلی پولداریم..


ارزش گذاری فیلم:

لینک فیلم در IMDB

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://sedakanoonharekat.blogfa.com/

سلام!
ممنون که این فیلم رو معرفی کردید. دیدمش ولی راستش زیاد لذت نبردم!
ولی آهنگ هاش خیلی قشنگ بودن.
«تابستان و فیلمسازی » ما را بخوانید .

حسام شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com

من کلا با فیلم های پیکسار و دیسنی حال می کنم. البته کارتون های سه بعدیشون رو بیشتر دوست دارم، اما این یکی هم خیلی خوب بود و منو یاد کارتون های قدیمی دو بعدی والت دیسنی انداخت.

من هم کلا با دیسنی و پیکسار حال می کنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد