فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

Old Dogs

سگهای پیر(2010)

کارگردان: والت بکر

چارلی(جان تراولتا) و دن (رابین ویلیامز) دو دوست قدیمی هستند که درگیر اتفاقاتی عجیب و خنده دار می شوند..

شرمنده وبلاگم هستم که نام و تصویر چنین فیلمی اینجا می آید اما خوب قرارم این بوده که هر فیلمی می بینم اینجا یه پست براش بذارم .گاهی به خاطر کم فیلمی و تعلق خاطر به بازیگری خاص تماشای چنین فیلمی پیش میاد.

جای تأسف داره برای دو بازیگر خوب و محبوب که در چنین فیلمی بازی کردند و البته با وجود بی ارزش بودن فیلم باید اعتراف کنم لحظاتی با صدای بلند خندیدم که البته در هر فیلم کمدی بی ارزشی ممکنی لحظاتی داشته باشه که شما بخندین اما اینکه به تنهایی نون و آب نمیشه!

یک نکته جالب در مورد شوخیهای جنسی که این روزها به خوبی! در سینمای کمدی خودمان هم باب شده در این فیلم وجود دارد؛فیلم ابتدا درجه نمایشی R می گیرد اما به خاطر از دست ندادن مخاطبین با گروه های سنی پایین، با نزدیک به 20 دقیقه جرح و تعدیل موفق به کسب درجه نمایشی PG می شود.اینها نشان دهنده سینمایی آزاد و البته قانونی است.

ارزشگذاری فیلم:

لینک فیلم در IMDB

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ http://hessamm.blogsky.com

واااای!
این فیلم فاجعه اس. یعنی واقعا بدترین فیلم ۲۰۰۹ همینه. نمی دونم چرا آقای تراولتا هوس کرده خودش و زن و بچه اش با هم تو یه فیلمی بازی کنن... افتضاحه. هیچی نداره.
من ۴۵ دقیقه اولش رو به زور تماشا کردم بقیه اش رو روی دور تند زدم جلو. یعنی واقعا عذاب جهنم برای من اینه که منو بشونن تو یه سالنی از صبح تا شب این فیلمو برام پخش کنن... عذاب بالاتر از این نمی شناسم فعلا!

بله
جان تراولتا به خاطر این فیلم و چند فیلم دیگه مثل اره ماهی و غیره به عنوان بدترین بازیگر دهه هم انتخاب شد..
یه موقعی(سالها پیش) بازیگر محبوب من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد