فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

The Duchess

The Duchess(2006)

کارگردان : ساول دیب

 فیلم قصد دارد داستان ازدواج جورجیانا با دوک مغروری را تعریف کند که فقط به خاطر داشتن یک وارث قصد ازدواج دارد و در ادامه زن فقط دختر به دنیا می آورد و باقی هم داستانیست آبکی در حد سریال های شبانه تلویزیون خودمان با این تفاوت که اینجا انگلیسی صحبت می کنند و می توانی دلخوش باشی به یاد گرفتن چند لغت جدید..

این هم خانم "چارلوت رمپلینگ" که نقش مادر جورجیانا را دارد و مدام در طول فیلم می پرسیدم این بازیگر در کدام فیلم محبوب من بازی کرده و بعد فهمیدم که او همان نویسنده فیلم "استخر شنا"ست.

ارزشگذاری :

لینک فیلم در IMDB

نظرات 6 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://ei8htfilms.blogfa.com

سلام!
متولد های ۱۹۹۰ چه شونه مگه ؟!!

مرسی که سر زدی

امید پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ

من هم از این فیلم خوشم نیومد. هر چند از بازیهای کِیرا نایتلی خوشم میاد. واقعا فیلم سطحی ای بود.

حسام پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://hessamm.blogsky.com

باور می کنی اصلا فیلم یادم نمیاد؟ فکر کنم ۲ سال پیش دیدمش اما هیچ تصویری ازش تو ذهنم نیست... از اون فیلم هایی هست که بعد یه مدت بالکل فراموشت می شه.

موافقم باهات ..

میثم.ع جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

آخرش نفهمیدیم استخر شنا برایت محبوب بود یا معمولی :دی

اون موقع هم که تو وبلاگ راجع به "استخر شنا " نوشتم 3 ستاره دادم بهش.
میثم جان فکر کنم این فیلم رو با فیلم دیگه فرانسوا ازون -"ریکی"- اشتباه گرفتی (که من و تو دربارش کلی بحث کردیم )

میله بدون پرچم یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام
من نمی توانم ارزش گذاری های صفحات قبل را ببینم مشکل از منه یا چیز دیگه
مثلاٌ هنرپیشه مخملباف برای نمونه
کلاٌ از صفحه 2 به بعد...
الان از کامنتها فهمیدم سه ستاره به استخر شنا دادی ... می خواستم با مقایسه چند تا ارزشگذاری خودم را کالیبره کنم...
درجه R را هم یه کم توضیح بده برام!
ممنون

بله ، حق با شماست.
بعضی تصاویر لینک هاشون مشکل داره که الان دارم اصلاح می کنم.
راجع به درجه R که پرسیده بودین،این درجه بندیها برای اینه که والدین کودکان و نوجوانان از محتوای سکس و خشونت فیلم آگاه باشن.
چند درجه داریم که از G شروع میشه (General Audiencs) .. و مثلاً درجه R افراد زیر 17 سال حتماً باید با همراهی یک فرد بزرگسال حق ورود به سینما رو دارن..
اجازه بده یه لینک بدم که توضیحات کاملی داره :
http://www.mpaa.org/ratings/what-each-rating-means

فرشته پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

شاید داستانش کلیشه ای باشه اما لااقل فیلم تاثیر گذاری بود. گریم و لباس و لوکیشن های عالی ای هم داشت.

گریم و لباس و لوکشین را قبول دارم اما تاثیرگذاری فیلم را نه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد