فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

فیلمهایی که می بینیم..

یادداشتهای روزانه درباره فیلمهایی که می بینیم..

دل خون

دل خون

کارگردان : محمدرضا رحمانی   

نکته ای که باعث شد به تماشای فیلم بشینم شنیدن و خواندن نظرات متفاوتی بود نسبت به بازی حامد بهداد در این فیلم.

حامد بهداد بازیگری که عده ای اونو بازیگر خوب و قابلی می دونن و عده ای هم اعتقاد دارن که بهداد فقط  با اغراق زیاد در بازیهاش که اکثرا برای شخصیتهای عصبی و خاص بوده تونسته نظر بقیه رو جلب کنه.

به هر حال بهترین قاضی برای بازی های حامد بهداد و نقش آفرینی هاش گذشت زمانه واینکه ببینیم چقدر خودش و نقش هاش رو تکرار میکنه تا از جذابیت بیفته یا اینکه با نقش های متفاوت و ماندگار خودش رو میتونه اثبات کنه.

در فیلم دل خون،بازی بهداد در نقش یه قاتل که زنشو کشته و به شدت عذاب وجدان داره قابل قبول و باورپذیره اما فیلم نقاط ضعف زیاد داره مخصوصا در زمینه بازیگری و استفاده از دو هنرپیشه زیبا و جوان پسند که به اعتقاد من لطمه زیادی به فیلم زده. مخصوصا پوریا پورسرخ که به نظر من در حد سریال های شبانه تلویزیون هم نیست و بازی ضعیفش با اون گریم مخصوص نشریات زرد در نقش یک چشم پزشک که حضوری کاملا منفعلانه در فیلم داره و فقط خواستن که دیده بشه بیشترین آسیب رو به فیلم زده.در واقع اگه تمامی صحنه های پورسرخ رو از فیلم در بیاریم هیچ خللی در فیلم ایجاد نمیشه.

ارزشگذاری فیلم :

نظرات 2 + ارسال نظر
نقاب سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام هادی جان....

از شنیدن نقد های شما لذت می برم.. من هم طرفدار فیلم های ایرانی هستم و هرشب یکی از جدیدترین انها را می بینم و علاقه دارم دوسه بار ببینم تا به قول شما یه نقدی بکنم..

با نظرت در مورد استفاده از پوریا پورسرخ نیز موافقم...نمی دانم چرا از ایشان در این فیلم استفاده شده و آسیب فراوانی به آن زد..

به نظرم از الناز شاکر دوست نیز نباید استفاده میشد ..نه اینکه بازی بدی داشته باشن.. ولی نوع تیپ و نوع ایفای نقش آنان به عنوان یک وکیل مناسب نبود.

امیر دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://iran-30nama.mihanblog.com/

به غیر از بازی بهداد و داستان کلی فیلم نکته قابل قبولی در فیلم به چشم نمیاد.
شاکردوست و پورسرخ که بسیار بد بازی میکنند اصلا جاشون توی این فیلم نیست مخصوصا پورسرخ که شخصیتی کاملا اضافه داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد